10.Sınıf Tarih Kitabı Sayfa 55 Cevapları

Posted on
  • 29 Aralık 2012 Cumartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 10.Sınıf Tarih Kitabı Sayfa 55 Cevapları

    Sahn-ı Seman, Fatih Sultan Mehmet‎’in İstanbul’u fethinden sonra kurduğu eğitim kurumları arasında en üst düzeyde eğitim veren yüksek öğrenim kurumudur .Sahn-i Seman İstanbul’un ilk Türk yükseköğretim kurumudur. Sahn-ı Seman medreseleri Fatih Külliyesi içindeki en yüksek düzeyli medresedir .İlahiyat ve islam hukuku fakülteleri demekti. Sahnı seman medreselerinin yapılmasından sonra Osmanlı Medreseleri buna göre şekillendiği için önemlidir.Bu medreselerle birlikte süreye dayalı eğitim, ders geçme sistemine dayalı eğitime dönüştürülmüştür(kendi araştırmalarımla yazdım,cevabı öğretmeninize mutlaka sorunuz)

    Tarih kitabı-Sayfa 55-Tablo
    SORU:Aşağıdaki tabloda Osmanlı Devleti’nde eğitim veren bazı kurumlar verilmiştir.Bu kurumların hangi alanda eğitim verdiklerini yazını.

    LONCA TEŞKİLATI=Mesleki Alanda
    ENDERUN MEKTEBİ=Yönetim Alanında
    HUMBARAHANE=Askeri Alanda
    DARÜTTIP MEDRESELERİ=Tıp Alanında
    10.Sınıf, Tarih, Kitabı, Sayfa, 55, Cevapları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun