2012-2013 5.Sınıf sosyal bilgiler ders ve çalışma kitabı sayfa 17 cevapları 1. kitap

Posted on
  • 28 Aralık 2012 Cuma
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  •   2012-2013  5.Sınıf sosyal bilgiler ders ve çalışma  kitabı sayfa 17 cevapları  1. kitap                                                         
    SORUMLULUKLARIMIZ
    1)      Birey olarak kendimize, ailemize, öğretmenlerimize, topluma ve yaşadığımız çevreye karşı sorumluluklarımız vardır. Aşağıdaki noktalı yerlere bu alanlardaki sorumluluklarımızı yazınız.

    Kendime Karşı Sorumluluklarımız: Ders çalışmak .
    Aileme Karşı Sorumluluklarımız: Okumalı .
    Topluma karşı sorumluluklarım: Çevreyi temiz tutmak.
    Öğretmenlerime karşı sorumluluklarım: Saygılı olmak
    Arkadaşlarıma karşı sorumluluklarım: Saygılı olmak, kavga etmemek, argo kelime etmemek.
    Yaşadığım çevreye karşı sorumluluklarım: Temiz tutmak ve korumak.

    2)      Kendimize, ailemize öğretmenlerimize, topluma ve yaşadığımız çevreye karşı neden sorumlu olduğumuzu aşağıdaki boşluklara yazınız.

    Ben kendime karşı sorumluyum çünkü  ben kendimim.

    Ben öğretmenlerimize karşı sorumluyum çünkü okuma yazma öğretiyor.

    Ben arkadaşlarıma karşı sorumluyum çünkü onlar benim arkadaşım.

    Ben topluma karşı sorumluyum çünkü benim toplumum.

    Ben yaşadığım çevreye karşı sorumluyum çünkü benim çevrem.
     2012-2013,  5.Sınıf, sosyal, bilgiler, ders,çalışma,  kitabı, sayfa, 17,cevapları,  yeni kitap,cevapları, meb, yayınları 
     Kaynak:http://aygunhoca.com/
    Aktif link verilerek alıntı yapılabilir.

                                                                17

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun