2012-2013 5.Sınıf sosyal bilgiler ders ve çalışma kitabı sayfa 16 cevapları

Posted on
  • 28 Aralık 2012 Cuma
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 2012-2013  5.Sınıf sosyal bilgiler ders ve çalışma  kitabı sayfa 16 cevapları                              

    DÜŞÜNELİM, YAZALIM

    1)      Aşağıdaki soruları grup içinde farklı roller olabilir mi? Örnek vererek açıklayınız.

    Evet olabilir.

    2)      Bir birey değişik rollere sahip olabilir mi? Örnekler vererek açıklayınız.

    Evet olabilir ben futbol seviyorum ama annem sevmiyor .Yani farlı roller olabilir.

    3)      Kişilerin rolleri zamanla değişebilir mi? Örnek vererek açıklayınız.

    Evet değişebilir hoşlandığı bir şey olduğu zaman o rolle dönebilir.

    4)      Kişiler, grup içindeki rollerini uygun davranmazlarsa neler olabilir? Bir örnekle açıklayınız.

    Ali görevini yapmayınca arkadaşlarıyla tartıştı. Bu örnek görevini yapmazsan tartışma çıkabilir.

    5)      Gönüllü olarak katıldığınız gruplar hangileridir? Bu gruplara katılma sebepleriniz nelerdir?

    Kızılay kulübü çükü yardımlaşmayı insanlara yardım etmeyi seviyorum.

    6)      Aile üyelerinizin birinin üstlendiği rollere örnek veriniz.

    Ben odamı toplamak ve düzenli tutmak benim görevim.

    Kaynak:http://aygunhoca.com/

    Aktif link verilerek alıntı yapılabilir.

    2012-2013,  5.Sınıf, sosyal bilgiler, ders, çalışma,  kitabı, sayfa, 16, cevapları,yeni kitap,cevapları, meb, yayınları  

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun