Sosyal Bilgiler Ç.K. Sayfa 12-13-14-15-16-17-18

Posted on
  • 23 Aralık 2012 Pazar
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:



  •  Sosyal Bilgiler Ç.K. Sayfa 12-13-14-15-16-17-18

    1.Etkinlik

    *.bazen

    *.hiçbirzaman

    *.bazen

    *.herzaman

    *.bazen

    *.herzaman

    *.herzaman

    *.bazen

    *.herzaman

    *.bazen

    *.herzaman

    *.herzaman

    *.bazen

    *.bazen

    *.hiçbirzaman



    2.Etkinlik

    (aslında size kalmış ama ben şöyle yazdım:

    ben olsaydım eşşeğe binmezdim ve insanlar ile yanyana yürürdüm ve bu şekilde onlara ne ben arkamı dönerdim ne de onlar bana dönerdim ya da nasrettin hocanın yaptığını yaparım.

    3.Etkinlik

    televizyon:Belgesel izleyebiliriz spor programı ve tartışma programı izleyebiliriz eğlen ce için ve haberleşme amacı için kullanabiliriz.

    internet:Araştırma,haberleşme ve eğlence amaölı kullanılır.

    Gazete:Haber amaçlı ve eğlence amaçlı kullanılır.

    Radyo:Müzik dinleriz,haber dinleriz.

    4.Etkinlik

    1.Gazate'de bilgi edinmek dışında neler yapıyorsunuz??

    2.Kızınızla iletişim kurarken en çok nelerde çekiyorsunuz??

    3.Kızınızla aynı tür müzikmi dinlersiniz yoksa zevkleriniz farklımı??

    4.Hangi tür kitap okursunuz ve dvd izlersiniz??

    Sayfa 18

    1-)Anadolu ajansının milli mücadele ve cumhuriyetin ilk yıllarında yaptığı hizmetler nelerdir?

    Milli Mücadelenin ve kurtuluş Savaşı ' nın her aşamsına ve cumhuriyet devrimlerine tanıklık eden bu kurum Atatürk adı il adeta özleşmiştir.

    2-)Türk edebiyatının önemli yazarları ve araştırmacıları neden Anadolu ajansında görev almış olabilirler?

    Çünkü Anadolu Ajansının gelişmesi için uğraştılar.



    "Anadolu ajansı haberleri ve fotoğrafları bügün bile neden birinci elden kaynak niteliği taşımaktadır?

    cevap : Anadolu ajansı türk dış politikasının Türkiyenin sosyal ekonomik ve günlük yaşamında tanığıdır. O yüzden anadolu ajansının haberleri ve fotoğrafları bugün araştırmacılar için birinci elden kaynak niteliği taşımaktadır.

    Anadolu ajansı ne zaman, kim tarafın kurulmuştur?Bu kuruluşun amaçları nelerdir?

    6 Nisan 1920'de Mustafa Kemal ATATÜRK tarafından kurulmuştur.Amacı Türkiye'de ve Dünya'da meydana gelen kültürel,sosyal,siyasal ve ekonomik olayları halka bildirmektir.

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun